CONSTRUÏM FUTUR.

“Després de la pandèmia què?” de Fernando Macias

Bon dia, a l’AGIPCAT seguim amb el cicle d’articles ¿quin demà ens espera després de la COVID19?

Avui ens escriu en Fernando Macias Doctor en Educació per la Universitat de Barcelona, on també treballa com a professor i investigador a la Facultat d’Educació. És membre de l’equip tècnic del
Pla Integral del Poble Gitano a Catalunya i el representant espanyol de la xarxa de Joves
Investigadors de la WERA, l’Associació Mundial d’Investigació Educativa. L’article porta el títol Després de la pandèmia què? Ciència i més ciència. Des d’ AGIPCAT volem agrair al Fernando la seva disposició a l’hora de
col·laborar amb nosaltres.

#AGIPCATConstruimFutur
#AGIPCATInnovacioSocial

Image may contain: text that says "desprès de la pandèmia, què? Ciència, ciència més ciència per Fernando Macías Aranda L'actual crisi sanitària provocada per la pandèmia mundial del COVID-19 està afectant tota la població mundial d'una manera inhumana, especialment a aquells col-lectius que ja abans de la pandèmia es trobaven situació de vulnerabilitat, exclusió i/o pobresa. Aquest dies sentim constantment que aquest nou coronavirus no entén de fronteres, tot que és cert que tots totes estem exposats contagiar-nos no totes les famílies tenen les mateixes oportunitats, estratègies eines per defensar-se de davant aquesta situació sense precedents."

Image may contain: text

 

Image may contain: text

Image may contain: text

Image may contain: text that says "pandèmies, situacions puguin comprometre el nostre sistema sanitari el nostre apreciat estat benestar. Tothom, o seny, ciència serà qui doni l'arma definitiva per tombar aquest virus i posar fi a aquesta pandèmia. Doncs bé, la altres disciplines, com la sociologia l'educació, també porta anys alertant de les de determinades pràctiques educatives. científicament demostrat que segregació de l'alumnat educatius, la reducció adaptació mínims) dels continguts curriculars, la reducció temps d'aprenentatge (dintre fora de l'escola), condemnen al a la social alumnat aquest dir, pràctiques educatives que van en contra de les recomanacions científiques internacionals."

Image may contain: text

Image may contain: text that says "Molts dies passaran als nostres nens i nenes sense escola. Molts dies en entorns familiars que malauradament motes vegades poden ajudar als fills filles amb deures, tot no tenen Internet un ordinador seguir on-line de l'escola, que l'escola estigui seguiment. pandèmia, però especialment pel Poble Gitano, per la meva gent, ciència, ciència, més ciència. Fernando Educació la Universitat de Barcelona, on també treballa professor investigador la Facultat d'Educació. És membre de l'equip tècnic del Pla Integral Poble Gitano a Catalunya el representant espanyol de la xarxa Joves Investigadors la WERA, l'Associació Mundial Investigació Educativa."

 

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Close